لوتی زخم خورده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اخر نامردی

 

 

پسر: چرا گوشيتو جواب نميدي!؟!؟!دختر: لعنتي چي داري ميگي من گوشيم اصلن زنگ نخورده......از صبح

 

 

 

بالاي ده بار گرفتمت خودت چرا جواب ندادي!پسر: من گوشيم اصلن زنگ نخورده!دختر: بگو جايي بودم که

 

 

 

نخواستم جواب بدم بگو با کسي بودم چرا ميترسي!پسر: ميگم گوشيه من زنگ نخورده!!!!!!!!!دختر:

 

 

 

همتون مثل همين بشکنه اين دست که نمک نداره با کي بودي هاااااااااااااااان!!پسر: ايني که تورو گرفته

 

 

 

من بودم و تو جواب ندادي چرا دست پيشو ميگيري!دختر: يعني داري ميگي من دروغ ميگم......تف به روت

 

 

 

بياد خيلي کثيفي..........پسر: رواني اعصابمو بهم ريختي!!!!!!!!!!دختر: ديگه نميخوام ببينمت مرتيکه ي

 

 

 

خائن:(( ديگه بهم زنگ نزن بايييييييييي پسر دوم: اين همون عاشقته دختر: آره طفلي پسردوم: نميدونم اينا

 

 

 

تو هاليوود دارن چه غلطی میکنن يکيشون بايد بياد تورو کشف کنه !!دختر: مرسي پسردوم: سر من اين

 

 

 

فيلما رو دراري دهنتو سرويس ميکنما!دختر: من ازينکارا با تو نميکنم عشقم پسردوم: آفرين بيا يه دور ديگه

 

 

 

بريم دختر: باشه اه وايسا اس دادپسردوم: چي نوشته؟؟دختر: نوشته عزيزم منو ببخش از کوره در رفتم

 

 

 

دوستت دارم بوس بوس قلب:)))پسر دوم:هه بدبخت ساده دختر: بزار بنويسم باشه اين يه بارو ميبخشم

 

آخه طرف به درد ميخوره پسردوم: باشه ولي زودباش ...دختر: تموم شد شروع کن



نظرات شما عزیزان:

Maryam
ساعت12:53---15 مرداد 1392
وبت قشنگه...

ولی همه دخترا این جوری نیستن
این که صد درصد ولی من که ندیدم .بازم ممنون که بهم سرزدی


داغون
ساعت19:37---26 ارديبهشت 1392
هئییییییییییی...
خیلی وخ بود تا این حد داغون نشده بودم...
خدایا برس ب دادمون


farnazzz
ساعت6:40---30 اسفند 1391
وبت خوبه به منم سر بزنی خخوشال میشم اگه دوس داشتی بگو تبادل لینک کنیم فدات فعلا

J0KER
ساعت21:45---19 اسفند 1391
یعنی واقعیت محض

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فرشاد در 21:12 | |